
HOOG – täisteenus ettevõttele, mis vajab terviklikku igakuist tuge
HOOG pakett on mõeldud kasvufaasis ettevõttele, kelle igapäevane tegevus nõuab laiapõhjalist tuge: administreerimine, kliendisuhtlus, turundus, HR, projektide haldus ja mitmekeelne kommunikatsioon.
See on virtuaalse assistendi täisteenus — justkui oleks sul väike, professionaalne taustatiim.
Kellele HOOG sobib?
- ettevõtjale, kelle päevad on ülekoormatud ja killustunud
- neile, kes soovivad proaktiivset ja partnerlikku tuge
- juhile, kes vajab regulaarselt mitmekeelset suhtlust (ENG, EST, FIN, RUS)
- ettevõttele, kes soovib süsteemi, planeerimist ja täielikku haldusabi
Milles HOOG sind aitab?
- võtab üle pea kõik mitte-tuumtegevused
- tagab turunduse, töökorralduse ja kliendisuhtluse ühtse tervikuna
- hoiab töövood korras ja projektid liikumas
- on sinu igakuine “kõik-ühes” tugi ja koordineerija
HOOG paketi tööülesanded:
Administreerimine
- e-kirjad igal keerukusastmel
- dokumentide haldus, arhiveerimine, ettevalmistus
- kuludokumentide haldus ja täpne organiseerimine
Turundus
- sotsiaalmeedia sisuloome + sisukava + kampaaniatugi
- ajastamine ja kuutulemuste analüüs
- brändisisu korrastamine
Kliendisuhtlus
- mitmekeelne suhtlus (ENG • EST • RUS • FIN)
- päringud, järeltegevused, partnerite koordineerimine
HR ja projektid
- töökuulutused, kandidaatide eelvalik, intervjuude ajad
- tööajaarvestus, puhkused, HR-dokumendid
- projektide koordineerimine algusest lõpuni
Tulemus
4–6 nädala pärast on sul tunne, et ettevõte töötab “iseenesest”: info liigub, süsteemid töötavad, kliendid saavad kiire vastuse ja sa saad keskenduda juhtimisele, loomisele või kasvule.
