Minust

MINUST – VIA Assist looja ja professionaalne virtuaalne assistent

Mina olen Käde – VIA Assist asutaja ja virtuaalne assistent, kes aitab ettevõtjatel luua selgema, organiseerituma ja kergema tööpäeva.
Minu tööviisi iseloomustab rahulik täpsus, süsteemne mõtlemine ja inimlik lähenemine, mis toetab nii ettevõtja töötempo kui vaimset selgust.

Olen kujundanud oma oskused rohkem kui kümne aasta jooksul päris töö praktika kaudu. Tänu sellele ei paku ma mitte juhuslikku abi, vaid professionaalset tuge, mis on stabiilne, strateegiline ja kliendi ettevõtte rütmiga kooskõlas.


Minu missioon – luua ettevõtjale rohkem ruumi ja selgust

Minu missioon on aidata väikeettevõtjatel vabastada aega, hoida korras nende töövood ning tuua igapäevasesse rütmi selgust ja kergust.
Usun, et hästi toimiv tugi ei tekita lisakohustusi, vaid loob ruumi — ruumi töötada, puhata ja kasvada.


Minu visioon – olla usaldusväärne tugi ja rahulik jõud ettevõtja kõrval

Soovin kujundada VIA Assistist professionaalse teenuse, mida tuntakse kui stabiilset ja inimlikku tuge.
Luua teenus, mis toob ettevõtja tööpäeva rahu, tasakaalu ja uuenenud energia.
Minu unistus on olla toetaja, kelle kohalolu annab ettevõtjale kergema tunde nii töös kui elus.
Et minu tugi ei aitaks mitte ainult teha asju ära, vaid aitaks ettevõtjal hingata, mõelda selgemalt ja liikuda parema rütmiga edasi.


Minu teekond ja kogemus

Minu töö ei põhine üksikutel koolitustel ega juhuslikult valitud ülesannetel vaid aastatepikkusel pideval vastutusel.
Olen töötanud üle 10 aasta ettevõtte haldusprotsessides, mis andis mulle tugeva põhja administratiivtööle, dokumentide haldusele, süsteemidele ja kliendisuhtlusele.

Sellele lisandub:

  • 5 aastat kogemust finantsdokumentide ja raamatupidamise ettevalmistuses
  • 5 aastat turunduse ja brändikujunduse valdkonnas
  • kogemus meeskondade toetamise, juhendamise ja koolitamisega
  • mitmekeelne suhtlus (eesti, inglise, soome, vene)

Need kogemused on kujundanud minust assistendi, kes suudab anda ettevõtjale rohkemat kui lihtsalt “käed appi”.
Ma mõistan ettevõtte toimimist tervikuna ja see teeb minu tööst professionaalse, mitte juhusliku.


Miks ma teen just seda tööd?

Virtuaalse assistendi roll eeldab oskust märgata mustreid, luua süsteeme ja hoida korraga nii suurt pilti kui detaile.
Minu varasem töö mitmes valdkonnas on andnud mulle kindla põhja, mis võimaldab mul täna toetada ettevõtjaid proaktiivselt, strateegiliselt ja rahulikus rütmis.

Töötan rütmis, mille olen teadlikult valinud, mahus ja tempos, mis hoiavad minu töö kvaliteedi kõrgena. See võimaldab mul olla päriselt kohal, hoida tempot ning luua ettevõtjale tuge, mis on järjepidev ja stabiilne.
See on partnerlus mitte lihtsalt ülesannete edasiandmine.
Koostöös minuga saab ettevõtja kogeda, mida tähendab professionaalselt üles ehitatud haldus- ja tugisüsteem.


Minu väärtused – alus, millele iga koostöö toetub

Selgus

Hästi korraldatud süsteem loob kontrolli ja meelerahu.

Rahulik professionaalsus

Tempo ei pea olema kiire, et tulemus oleks kvaliteetne.
Minu tööstiil on läbimõeldud ja järjepidev.

Inimlik suhtlus

Usaldus ja turvatunne on iga koostöö alus.

Vastutustunne

Teen tööd nii, nagu teeksin seda oma ettevõtte heaks – täpselt ja pühendumusega.


Minu tööviis – turvaline, süsteemne ja selge

Töötan keskkonnas, mis toetab kvaliteeti, fookust ja selgust.
Loon süsteeme, mis hoiavad igapäevast rütmi, vähendavad ettevõtja koormust ja loovad juurde aega nendeks tegevusteks, mis päriselt kasvavad äri.

Minu töö ei ole juhuslik, projektipõhine „aitamine“ — see on professionaalne ja stabiilne tugi, mis aitab sinu ettevõttel toimida rahulikus ja järjepidevas rütmis.


Kui otsid partnerit, kes aitab luua korda, süsteeme ja selgemat tööpäeva, olen valmis sind toetama.

👉 Võta minuga ühendust
VIA Assist – selgus, toetav rütm ja professionaalne tugi sinu ettevõttele.